به منظور بررسي و اجراي طرح ميز خدمت در دانشگاه صنعت نفت، اولين جلسه كارگروه مربوطه با هدف كاهش ارتباطات اداري، افزايش سلامت اداري، افزايش رضايتمندي ارباب رجوع، شفافيت اطلاعات، روانسازي خدمت به مردم و جلوگيري از سرگرداني ارباب رجوع، با حضور نمايندگان رياست دانشگاه، معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي، معاونت دانشجويي و فرهنگي- اجتماعي، معاونت پژوهشي، حراست، امور مالي، امور اداري و خدمات عمومي، مركز فناوري اطلاعات، روابط عمومي، دفتر فني و عمراني و امور حقوقي و قراردادها روز يكشنبه مورخ 97/07/15 در دفتر معاونت پشتيباني و عمراني دانشگاه برگزار گرديد.
در ابتداي جلسه، توضيحاتي در خصوص بخشنامه "حقوق شهروندي در نظام اداري"، دستورالعمل استقرار ميز خدمت و همچنين روش استقرار فيزيكي و الكترونيكي ميز خدمت ارائه گرديد.
در ادامهي جلسه نيز با عنايت به اينكه تجلي حقوق شهروندي از اصول سازماني و اخلاقي در ادارات و نهادها ميباشد و بايستي تكريم ارباب رجوع به عنوان يك محور راهبردي و يك اصل در ارائه خدمات در دستگاههاي اجرايي در نظر گرفته شود، حاضرين پس از بيان نقطه نظرات و مذاكرات لازم، تصميماتي را در خصوص استقرار ميز خدمت اتخاذ نمودند.