فهرست
جستجو
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ 
  • تعداد بازدید : 1500
گردهمایی جوانان توسعه‌گرای صنعت نفت در دانشكده نفت آبادان برگزار شد
این گردهمایی به همت انجـمن بین‌المللی (SPE) دانشـکده نفت آبادان، با محوریت جوانگرایی و اسـتفاده از توانمندی‌هـای جوانان صـنعت برای حضور در عرصـه‌های مدیریتی صـنعت نفت، برپا شد.

گردهمایی جوانان توسعه‌گرای صنعت نفت روز دوشـنبه مورخ 97/09/26 در سـالن اجــتماعات دانشـکده نفت شهید تندگویان آبادان برگزار گردید.

این گردهمایی به همت انجـمن بین‌المللی (SPE) دانشـکده نفت آبادان، با محوریت جوانگرایی و اسـتفاده از توانمندی‌هـای جوانان صـنعت برای حضور در عرصـه‌های مدیریتی صـنعت نفت، بررسی فرصـت‌های شغلی در صنعت نفت و گاز در داخل و خارج از کشور و لازمه حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم و با حـضور آقای دکتر محمدرضا زهـیری مـدیرعامل سابق شـرکت نفت و گاز پارس و شرکت عملیات اکتشاف نفت بر پا شد.

در ابتداي مـراسم، آقـای دکتر سیامـک مرادی معاون آمـوزشی و پژوهشی دانشکده نفت آبادان ضـمن ابراز خرسندی از برگزاری این گردهمایی، به لزوم همکاری و استفاده حـداکثری صنایع نفت، گاز و پتروشیمی از توانمندی‌های جوانان و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت تاکید کردند و وجود نیروهای جوان و خوش فکر در عرصه‌های مدیریتی صنعت نفت را مثبت ارزیابی کردند.

در ادامه، آقای دكتر محمدرضا زهیری عضـو هيات مدیره شـرکت حفاری مجموعه مهـندسی و ساختـمان صنایع نفـت (اویک) به لزوم ارتباط نزدیک‌تر صنعت و دانشگاه اشـاره داشتند. ايشان همـچنین پویایی و کارآفرینی را محور و ماموریت افراد در دانشگاه برشمردند و پژوهش توام با تجاری‌سازی و حمایت از نسل جوان و ایده‌های برتر را زمینه‌ساز حـرکت به سمـت دانشـگاه‌های نسـل سوم دانسـتند و به انجام پروژه‌های صـنعتی توسـط اساتید و دانشجویان در کنار هم به عنوان لازمه پیشرفت دانشگاه اشاره نمودند.

زهيري ضمن اشاره به توانمـندی دانشـجویان و فارغ‌التحصیلان دانشـگاه صنعت نفت در عرصـه‌های مدیریتی صنعت نفت کشور، بر لزوم استفاده از این متخصصان جوان در صنعت تاکید كردند.

در پايان اين سمينار، آقاي دكتر زهيري به سوالات دانشجويان پاسخ دادند.








امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0