• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ 
وزیر نفت در روز دوم نمایشگاه نیز از غرفه دانشگاه صنعت نفت بازدید نمودند
وزير نفت در روز دوم نيز همراه با آقايان دكتر عليرضا زاكاني رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي و مهندس رمضانعلي سنگدويني رئيس كميته گاز و پتروشيمي كميسيون انرژي مجلس از غرفه دانشگاه بازديد نمودند.

پس از بازديد روز اول وزير نفت از غرفه دانشگاه، در روز دوم نيز همراه با آقايان دكتر عليرضا زاكاني رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي و مهندس رمضانعلي سنگدويني رئيس كميته گاز و پتروشيمي كميسيون انرژي مجلس از غرفه دانشگاه بازديد نمودند.

پس از ارائه توضيحات توسط آقای دكتر بهبهاني معاون پژوهش و فناوري دانشگاه در خصوص میدان نفتی گچساران، مقام عالي وزارت نفت يكي از دستاوردهاي اين طرح را بهره‌گيري از دانشجويان تحصيلات تكميلي در اجراي آن و سوق دادن ‌پايان‌نامه اين دانشجويان در اين خصوص بيان نمودند.

 در سنوات گذشته که دانشگاه فقط مطالعات ميدان گچساران (واقع در خشکی) را بر عهده داشت، براساس مصوبه گروه نفت دانشگاه،  50 درصد پايان‌نامه دانشجويان تحصيلات تكميلي در زمينه طرح‌هاي ميدان‌محور بوده است. در حال حاضر که علاوه بر میدان خشکی، مطالعات یک ميدان دريايي (میدان فروزان) بر عهده دانشگاه می‌باشد بر اساس دستور ریاست دانشگاه، پايان‌نامه همه دانشجويان تحصيلات تكميلي بايد در راستای طرح‌های میدان‌محور دانشگاه صنعت نفت تعریف و اجرا گردد.

منبع خبر
روابط عمومي دانشگاه
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0