• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ 
ثبت‌نام بیست و دومین دوره‌ی ازدواج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت آغاز شد
ثبت‌نام بیست و دومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی از اول آذر ماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در ترویج سنت حسنه ازدواج در میان جوانان به ویژه دانشجویان فرهیخته و همچنين تحکیم بنیان خانواده و مهارت‌‌افزایی زوج‌های دانشجو و با تأکید بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی در دانشگاه‌های سراسر کشور، ثبت‌نام بیست و دومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی از اول آذر ماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

بر این اساس زوج‌های دانشجوی متقاضی حضور در این برنامه‌ها که تاریخ عقد آن‌ها از اول فروردین ماه 96  تا اول آذر ماه ۹7 است، می‌توانند با مراجعه به سایت ezdevaj.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند و پس از ثبت‌نام اولیه در سایت به‌منظور ثبت‌نام قطعی با به همراه داشتن مدارک مشروح ذیل به یکی از دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري مستقر در دانشکده‌ها مراجعه فرمایند.

مدارك لازم جهت تأييد صحت ثبت‌نام دانشجو:

۱- اصل پرينت فرم ثبت‌نام اينترنتي كه توسط دانشجوي داوطلب تكميل و تاييد شده است
۲- اصل و کپی عقدنامه
۳- اصل و کپی شناسنامه زوجين
۴- اصل و کپی كارت ملي زوجين
۵- اصل و کپی كارت دانشجويي

امسال نیز همچون سال‌های گذشته هدیه ویژه مقام معظم رهبری به زوج‌های دانشجو در قالب سفر زیارتی ۳ روزه مشهد مقدس اهدا مي‌گردد.

در سال گذشته که مصادف با بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی بود، با هماهنگی‌ها و پی‌گیری‌های صورت پذیرفته از سوی مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعت نفت و ریاست محترم دانشگاه، به هر کدام از زوج‌های دانشجو که تعداد آن‌ها قریب به 30 زوج بوده‌اند، علاوه بر سفر زیارتی ۳ روزه مشهد مقدس، یک کارت هدیه به مبلغ پنج میلیون ریال و یک بسته فرهنگی اهداء شد.

دستورالعمل نحوه ثبت‌نام و روند اعزام

 

منبع خبر
نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0