• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ 
آئین دانش‌آموختگی دانشجویان دانشكده نفت اهواز برگزار شد
آئين دانش‌آموختگي 240 دانشجوي دانشكده نفت اهواز در مقاطع مختلف، روز شنبه 25 خرداد ماه برگزار گرديد.

آئين دانش‌آموختگي دانشجويان دانشكده نفت اهواز روز شنبه، 25 خرداد  1398 با حضور مسئولین دانشگاه، اساتيد، دانشجویان و خانواده‌ي دانش‌آموختگان در سالن آمفی تئاتر شهید فیروزشاهیان اين دانشكده برگزار گرديد.

در ابتداي این مراسم، آقاي دكتر شریعتی رئيس دانشکده نفت اهواز، ضمن عرض خير مقدم و تبريك، با بيان اينكه دانش‌آموختگان اين دانشكده در هر جايي كه به عنوان نماينده‌هاي دانشگاه صنعت نفت حضور يابند همواره افتخارآميز، موفق و تاثيرگذار خواهند بود، در انتهاي سخنان خود از زحمات اساتيد و همكاران كه در تربيت اين عزيزان نقش موثري داشتند تشكر و قدرداني نمود.

در ادامه، آقاي دكتر همايون يوسفي نماينده مردم شهرستان اهواز در مجلس شوراي اسلامي به ايراد سخنراني پرداختند و ضمن تبريك به دانشجويان و خانواده‌هايشان و تشكر از اساتيد، اظهار نمودند دانشگاه صنعت نفت نيروي محركه اقتصادي، سياسي و اجتماعي كشور است و براي رفع مشكلات، بايستي از اين صنعت، به عنوان راهكار اساسي استفاده نمود.

همچنين آقای مهندس محمدی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن تبریک به همه دانش‌آموختگان و خانواده‌هایشان به نقش کلیدی دانشگاه صنعت نفت و اهمیت کارشناسان تربیت شده این دانشگاه در چرخه صنعت اشاره نمودند.

در پایان این مراسم، بعد از اهدای تندیس و لوح تقدیر به دانشجویان فارغ‌التحصیل، آقاي مهندس سید هاشم امام، سوگندنامه را با همراهي دانش‌آموختگان قرائت نمودند.

در اين مراسم، تعداد 2 نفر در مقطع دكتري، 75 نفر ورودي 96 در مقطع كارشناسي‌ارشد و 163 نفر ورودي 94 در مقطع كارشناسي در رشته‌هاي مختلف فارغ‌التحصيلي خود را جشن گرفتند.

منبع خبر
روابط عمومي دانشگاه
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0