• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ 
دوره آموزشی مدیریت دارائی‌های فیزیكی برای مدیران ارشد شركت ملی پالایش و پخش

دوره آموزشی مدیریت دارائی‌های فیزیکی برای مدیران ارشد شرکت ملی پالایش و پخش

 

       روز شنبه 13 مهرماه 1398 اولین دوره آموزشی سه روزه مدیریت دارائی‌های فیزیکی مدیران ارشد شرکت ملی پالایش و پخش توسط مرکز توسعه نظام مدیریت دارائی‌های فیزیکی صنعت نفت وابسته به دانشگاه صنعت نفت در محل مجتمع آموزشی پسیان شرکت پالایش و پخش برگزارگردید.

       ابتدا جناب آقای مهدی‌زاده رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی پالایش وپخش درمورد چرایی شروع دوره‌های آموزشی برای مدیران ارشد با دوره مدیریت دارائی‌های فیزیکی سخن گفت. وی صنعت نفت را پیشگام در حوزه دارائی و تعمیرات دانسته و با تاکید بر لزوم به روز بودن در این حوزه و اکتفا نکردن به آنچه تاکنون انجام شده است، این دوره را بسیار حائز اهمیت دانستند. وی دوره مدیریت دارائی‌های فیزیکی با جهت‌گیری دارایی‌ها و تجهیزات نفت را مفید دانسته و آرزو کردند پس از این دوره، شاهد تحولاتی در جهت بهبود دانش و نگرش مدیران ارشد در این حوزه باشیم. سپس کلیپ کوتاهی از فعالیت‌های مرکز توسعه نظام مدیریت دارائی‌های فیزیکی پخش شد. در ادامه جناب آقای دکتر زواشکیانی با ذکر این نکته که بیشترین قسمت دارائی‌های فیزیکی صنایع .

در وزارت نفت است، و بحث اصلی در دنیای کنونی نگهداری و بهره‌وری از امکانات ساخته شده می‌باشد آغاز به تدریس نمودند. در این دوره، ضمن معرفی تاکتیک‌های نگهداری و تعمیرات، آشنایی با رویکردهای نوین در نگهداری و تعمیرات (TPM , RCM) و سیستم مکانیزه نگهداری و تعمیرات (CMMS)، فرآیندهای یکپارچه سازی و روش های بهینه سازی و الگوبرداری نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

   این دوره آموزشی، روز دوشنبه 15 مهر 1398 با سخنرانی معاون تجهیز و توسعه منابع انسانی شرکت پالایش و پخش، در مجتمع آموزشی پسیان به پایان رسید.

 

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0