• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۴/۰۷ 
برگزاری دوره‌های مجازی مدیریت دارایی‌های فیزیكی جهت كاركنان شركت ملی گاز ایران
این دوره‌های آموزش مجازی در قالب بسته ویژه تابستان به‌صورت 9 ساعته (2 روز) برای هر دوره تا 28 تیر ماه ادامه خواهد داشت.

مرکز توسعه نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی صنعت نفت (وابسته به دانشگاه صنعت نفت)، در پی شیوع بیماری کرونا دوره‌های آموزش مجازی خود را به‌صورت بسته‌های ویژه آغاز نموده است.

دوره‌های آموزشی مدیریت دارایی‌های فیزیکی «بسته ویژه تابستان» برای کارکنان شرکت ملی گاز ایران با «دوره آشنایی با اصول و مبانی مدیریت دارایی‌های فیزیکی مبتنی بر استاندارد ISO55000»، آغاز گشته و تا 16 تیر ماه ادامه خواهد داشت و به ترتیب دوره‌های «آشنایی با مدل IAM و نحوه پیاده‌سازی آن بر اساس سری استاندارد ایزو 55000»، «بهبود مدیریت دارایی‌ها و مدیریت نت با استفاده از تغییر فرهنگ سازمانی» و «بررسی و تشریح نقشه راه تعالی نت و مدیریت دارایی‌های فیزیکی و ممیزی آن» برگزار خواهد گردید.

در ادامه برگزاري دوره‌هاي آموزشي ويژه كاركنان شركت ملي گاز ايران با عنوان "بسته ويژه تابستان"، دوره دوم آموزشي مديريت دارايي‌هاي فيزيكي با دوره «آشنایی با اصول و مبانی مدیریت دارایی‌های فیزیکی مبتنی بر استاندارد ISO55000» آغاز گشته و به ترتیب دوره‌های «آشنایی با مدل IAM و نحوه پیادهسازی آن بر اساس سری استاندارد ایزو 55000» و «بررسی و تشریح نقشه راه تعالی نت و مدیریت دارایی‌های فیزیکی و ممیزی آن» برگزار خواهد گردید. این دوره‌ها تا 28 تیرماه ادامه خواهند یافت.

منبع خبر
مرکز توسعه مدیریت دارایی‌های فیزیکی
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0