• ساعت : ۲۳:۳۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ 
شرایط ویژه برای پذیرفته‌شدگان ممتاز ورودی سال 1401 در دانشگاه صنعت نفت
یکی از مزیت‌های برجسته این دانشگاه برای فارغ‌التحصیلان ممتاز ورودی سال ۱۴۰۱، فراهم شدن مجدد شرایط جذب این فارغ‌التحصیلان در بدنه وزارت نفت می‌باشد.

دانشگاه صنعت نفت با بیش از ۸۰ سال سابقه درخشان علمي، يكي از قديمي‌ترين موسسات آموزش عالي كشور بوده و نقشي كليدي در تربيت نيروي انساني مورد نياز صنعت نفت و گاز كشور داشته است. اين دانشگاه با در اختيار داشتن كادر علمي توانا و امكانات بسيار خوب و همچنين ارتباط نظام‌مند و مدون خود با صنعت نفت كشور، از بين دانش‌آموزان ممتاز و از طريق آزمون سراسري اقدام به پذيرش دانشجو مي‌نمايد.

** یکی از مزیت‌های برجسته این دانشگاه برای فارغ‌التحصیلان ممتاز ورودی سال ۱۴۰۱، فراهم شدن مجدد شرایط جذب این فارغ‌التحصیلان در بدنه وزارت نفت می‌باشد.

قرار گرفتن دو دانشکده اصلی این دانشگاه در شهرهای آبادان و اهواز در منطقه‌ای با منابع نفتی سرشار، پتانسیل بالایی برای این دانشکده‌های صنعتی ایجاد کرده است که بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود از جمله پالایشگاه و پتروشیمی‌ها امتیاز ویژه‌ای برای دانشجویان محسوب می‌شود.

انتخاب مکان دانشکده محمودآباد نیز بصورتی کاملاً استراتژیک بوده، به گونه‌ای که با قرار گرفتن در حاشیه ساحلی دریای خزر شرایط ویژه‌ای را برای این دانشکده ایجاد کرده است.

دانشکده نفت تهران نیز با توجه به ماهیت رشته‌ها در مجاورت دفاتر شرکت‌های نفتی، دارای شرایط ویژه‌ای در ارتباط با تبادل اطلاعات، پژوهش، کارآموزی و تامین اساتید حرفه‌ای و صنعتی می‌باشد.

** امتيازات ويژه دانشگاه صنعت نفت براي پذيرفته‌شدگان ممتاز ورودی سال ۱۴۰۱:

- به دانشجويان ورودي در مقطع كارشناسي كه داراي رتبه كشوري ۱ تا ۱۵۰۰ کلیه گروه‌های آزمایشی و يا معدل كتبي ديپلم ریاضی فیزیک 19/75 به بالا باشند کمک هزینه خريد يك دستگـاه رايانـه همـراه به مبلغ 200/000/000 ریال به‌صورت بلاعوض اهداء مي‌گردد.

- به دانشجوياني كه داراي رتبه كشوري ۱۵۰۱ تا ۳۰۰۰ کلیه گروه‌های آزمايشي و يا معدل كتبي ديپلم ریاضی فیزیک 19/50 تا 19/74 باشند کمک هزینه خريد يك دستگاه رايانـه روميزي به مبلغ 150/000/000 ریال به‌صورت بلاعوض اهـداء مي‌گردد.

اين دانشگاه داراي چهار دانشكده در شهرهاي آبادان، اهواز، تهران و محمودآباد و چهار مركز تحقيقاتي در دانشكده‌هاي مذكور مي‌باشد. توسعه ارتباطات علمي با دانشگاه‌ها و مراكز بين‌المللي فعال در زمينه نفت و گاز، تجهيز و راه‌اندازي آزمايشگاه‌ها و مراكز تحقيقاتي، ارتقاء كيفيت و تبديل شدن به دانشگاه پيشتاز در منطقه به منظور تربيت نيروهاي متخصص، خلاق و متعهد مورد نياز صنعت عظيم و استراتژيك نفت، از اهداف اصلي اين دانشگاه مي‌باشد.

تلفن معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی: 53152090-061

تلفن روابط عمومی: 53152030-061

سامانه پيامگير: 30007814

پست الکترونیک: info@put.ac.ir

منبع خبر
روابط عمومی دانشگاه
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0