• ساعت : ۱۰:۱۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ 
مركز نوآوری و كارآفرینی دانشگاه صنعت نفت در تهران (PUTIEC-Tehran) افتتاح گردید
مخاطبان اصلی این مرکز کلیه دانشجویان‏‌، اساتید، صاحبان ایده، افراد نخبه و کارآفرین و دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت می‌باشند.

پیوتیک تهران (مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه صنعت نفت در دانشکده نفت تهران) در ارتباط با چالش‌های حوزه بینرشته‌ای و غیرفنی صنعت نفت روز چهارشنبه مورخ 19 مردادماه سال جاری در محل دانشکده نفت تهران با حضور آقایان دکتر سلحشور؛ رئیس دانشگاه صنعت نفت، حجت‌الاسلام و المسلمین جولای‌مفرد؛ رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر علیمرادی؛ رئیس دانشکده نفت تهران و نیز جمعی از مدیران دانشگاه و اساتید دانشکده نفت تهران افتتاح شد. طی این مراسم، آقای دکتر سلحشور به ایراد سخنرانی پرداختند و نقطه‌نظرات خویش در خصوص اهداف، ضرروت راه‌اندازی مراکز مزبور و نیز خلاصه‌ای از خدمات مدنظر این مراکز را بیان نمودند. در انتهای این آئین گشایش، پرسش و پاسخ در مورد تأسیس و راه‌اندازی مراکز نوآوری و کارآفرینی در دانشگاه صنعت نفت برگزار گردید. طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، مقرر است به زودی مراکز مشابه‌ای در سایر دانشکده‌های وابسته به دانشگاه صنعت نفت گشایش یابد.

ترویج و توسعه فرهنگ نوآوری و کارآفرینی در دانشگاه صنعت نفت، نقش‌آفرینی در تحقق کارآفرینی مبتنی بر نوآوری، شناسایی و توانمندسازی متخصصان، دانشجویان و اساتید خلاق، نوآور و کارآفرین و فراهم کردن زمینه تجاری‌سازی دستاوردهای علمی آن‌ها برای ورود به فعالیت‌های کارآفرینانه در صنعت نفت، تسریع در تبدیل ایده‌ها به محصول و تجاری‌سازی، تحقیق در زمینه نوآوری، کسب و کار و توسعه کسب و کار در سطوح مختلف صنعت، ارائه خدمات مشاوره‌ای به سازمان‌های زیر مجموعه وزارت نفت در حوزه‌های مرتبط، ایجاد زمینه جذب درآمدهای اختصاصی برای مرکز و دانشگاه و همکاری با واحدهای تحقیق و توسعه شرکت‌های نفت و گاز از اهداف راه‌اندازی مراکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه صنعت نفت می‌باشد.

مخاطبان اصلی این مراکز کلیه دانشجویان‏‌، اساتید، صاحبان ایده، افراد نخبه و کارآفرین و دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت می‌باشند. با این وجود، از آنجایی که این مراکز، خواهان تبادل و انتقال تجربیات و دانش میان شبکه داخل و خارج از دانشگاه می‏‌باشد، افراد خارج از دانشگاه نیز می‌‏توانند از خدمات مراکز به شرط بهره‌‏مندی از توان مخاطبان اصلی دانشگاه صنعت نفت و مشارکت دادن آن‌ها در فعالیت‏‌های کسب و کار خود استفاده نمایند.

news_010522 (2).jpg

news_010522 (3).jpg

news_010522 (4).jpg

news_010522 (1).jpg

منبع خبر
روابط عمومی دانشکده نفت تهران
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0