• ساعت : ۱۴:۱۳:۲۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ 
  • تعداد بازدید : 130
راه‌اندازی سامانه پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات(Help Desk)

سامانه پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات (Help Desk) از روز شنبه مورخ 1400/02/25 به صورت آزمایشی توسط مرکز فناوری اطلاعات راه اندازی می گردد. هدف از ایجاد این سامانه ثبت و پیگیری مشکلات و درخواست کاربران،کاهش برقراری تماس و صرفه جویی در وقت می باشد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    کلیه حقوق متعلق به دانشگاه صنعت نفت می باشد
    5.7.5.0
    V5.7.5.0